FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=19016
Det här är den egenhändigtgjorda-billiga-designen för den här maskeradbutiken! Tänkte kosta på den en proffsdesign sen, när(om) pengarna börjar rulla in! Men vill såklart ha tips på förbättringar inför lanseringen om nån vecka!! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag hade nog ändrat bakgrundsfärgen på din logo från vit till transparent då nog skulle se bättre ut. Annars har jag ingenting att klaga på, den påminner mig om dina andra hemsidor som jag personligen tycker ser generellt bra ut. Det enda andra skulle nog kunna vara att använda sig av lite ljusare färger, de du har just nu är rätt matta. Lycka till med shoppen och hoppas du tjänar en hacka nu inför Halloween ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Okej.
Jag ska testa dina ideer innan jag lägger ut sidan, väntar just nu på att Loopia ska få ordning på domänöverföringen! Är det fler som tycker att Loopias automatiska system krånglar ofta?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ska i ärlighetens namn lägga till att det verkar vara problem pga att föregående ägare har några obetalda fakturor så Loopia är nog inte ansvariga för krånglet ändå!!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Transparent bakgrund på loggan är det första och kanske enda som slår mig. Tycker inte designen sticker ut på något sätt men det är väl inte det som är tanken i guess, den ska väl fylla sin funktion, vilket den klarar mer än väl.
Om man ska vara lite mer kritiskt så tycker jag att du kan justera sidan som visas då man inte får träff på sin sökning. Du kanske kan visa populära prylar eller bara några random? Det ökar ju både besökarens chans att hitta något roligt och din chans för att få något sålt. Men överlag så tycker jag att sidan är helt okej! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok, ska kolla in om det går att fixa till med vad som visas om man inte får någon sökträff och få till en transparent bakgrund på loggan.
Tanken är att sidan ska sticka ut lite mer än den nu gör, men just nu är det ett hobbyprojekt som vi inte vill kosta på några slantar förrän det blir lite mer trafik och lite inkomster. Vi har stora planer på import av maskeradkläder från england som man inte kan hitta i andra liknande svenska butiker senare under året. Men just nu är det test och mjukstart på ett enkelt och billigt sätt som gäller! Tack för tips i alla fall. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|