FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Några som håller på med Adsense i USA? Har en fråga. Håller på att kolla upp några nischer i USA där jag tänkt köra Adsense. Om man kollar med deras Keyword tool på någon nisch så ser man ungefär vad man får per klick. Men om man istället söker på google så får man bara upp svenska annonser. Jag följer tex en kille i USA nu som gjorde en sida i november som har håvat in 400 dollar i januari. Jag kan i olika verktyg se att man får betalt för dessa sökord något som han också bevisar. Slår jag på google kommer hans sida upp som nummer 1 (han har också bevisat att han ligger etta och är inte att Google känner av att jag varit där förut). När jag går in på hans sida så visas annonser som inte har med sidan att göra. Frågan för att summera. Jag skall nu kolla upp 3-4 nischer i USA och vill få fram samma annonser som jag skulle fått om jag hade bott i USA på samma sökord när jag söker på Google. Har försökt mixtra i inställningar men blir samma resultat. Hur gör jag detta? Thomas Senast redigerad av pluxus den 2011-01-27 klockan 22:38 Anledning: komplettering |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|