FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har använt mig av AdSense i strax 2 år. Pengarna jag tjänat in har varje månad skickats till mig i slutet på månaden - vid den 25:e-28:e ungefär. Ni vet hur det fungerar.
Nu ligger en ganska saftig summa och väntar på mig sen i slutet på november. Någon gång då förväntade jag mig att jag skulle få pengarna, men icke. Nu har det gått så långt att vi nått den 9:e december. Pengarna ligger fortfarande kvar på mitt AdSense-konto och har alltså fortfarande inte skickats ut, trots att Google påstår att detta ska göras i slutet på varje månad. Är jag ensam om det här, eller är det någon annan som inte fått sina pengar för november månad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan tyvärr inte svara på din fråga men jag har iaf fått november månads betalning!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inte jag. Och Google är inte lättast i världen att nå heller!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Va står det på sidan "Tidigare betalningar"?
Om du tex tjänade pengarna i november får du ju dom inte samma månad, det tar ett tag innan intjänade pengar betalas ut. Saldo i slutet av oktober är vad som ska betalas ut nov 25. Iaf enligt texten på min sida ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
nosnaj: som sagt, jag har använt mig av AdSense i över två år. Jag vet preciiis hur saker och ting ska gå till. Pengarna betalas ut en månad senare, jag vet!
Nu har det gått en månad + 10 dagar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Pengar har skickats tidigare skriver du. Får du via check eller sätter de in på konto?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En saftig summa är ju svårt att veta vad varje person anser, men gräns för utbetalning är 700kr så om värdet som står vid "Saldo i slutet av oktober" är lägre är det iaf anledningen, men jag antar du har mer än så
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
hubbert: till mitt personkonto hos Nordea. Har fungerat felfritt i strax två år.
nosnaj: som sagt, jag har sysslat med AdSense under en längre tid. Mitt saldo överstiger gränsen med hästlängder ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hade du över 700 kr sista Oktober så hade du fått det utbetalt i slutet av November. Vad står det om du går in på betalningar då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I slutet av september fick jag inkomsterna för augusti månad.
I slutet av oktober månad fick jag inkomsterna för september månad. I slutet av november månad fick jag inget. Detta trots att jag överstigit gränsen med hästlängder. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|