FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tar gärna emot lite kritik på http://zoomg.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
bra nyhetssida tycker jag, dock kan jag tycka att bakgrunden är lite väl mörk. men annars snygg design också
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jättesnygg sida!
Kommer du lägga till fler källor? Senast redigerad av Fender den 2010-12-29 klockan 09:49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Mycket snygg och användbar, riktigt plus i kanten för den snygga loggan. Vad är det för font om man får fråga?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Bra sida! En inloggning som sparar mina val hade inte suttit fel. Själv gillar jag den mörka bakgrunden. Lite rundade kanter kanske på rutorna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fler källor kommer absolut att komma.
Citat:
Får se till att få med inloggning till nästa version. Ska testa rundade kanter och se. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Spontant ser det riktigt fräscht ut! Testade att flytta om lite rutor och lägga till källor m.m. utan problem. Fungerar klockrent.
Det jag saknar (som besökare) är någon form av introduktion till sidan. Vid första intrycket tänkte jag "jaha, vad är detta då?". Någon liten banner/box som förklarar för nya besökare vad sidan handlar om skulle inte sitta fel tror jag. Sedan håller jag med om att lite rundade hörn skulle få en rätt fin touch på sajten. Och bör inte markören bytas till en "move" istället för "pointer"? Du har en ikon på själva rutan som är en move, men det är väl bättre om den ev. dyker upp vid hover alt. att markören byts ut. Kan bli bättre ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
I like it! Riktigt enkel, smidig och snabb. Sidor av denna form skall vara enligt mig sjukt enklare och stilrena, detta har du lyckats grymt bra med.
Thumbs up! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alldeles för svala färger. Sen vill man ha något catchy i designen så att man direkt fattar vad det handlar om. Skulle du haft allanyheter.se så hade man fattat ändå men zoomg.se bör man understryka med en taggline eller dyl. Annars gillar jag det helt klart. Svindlande lik www.newly.se
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|