FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon som har teorier vad som kommer bli populärt härnäst, nu när såväl bloggning som pokerspelandet är på topp?
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
jag tror communities kommer växa ännu mer... en pokercommunity hade kanske gjort susen! med tävlingar och dylikt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Åtminstonde SvD, Expressen och Stockholm City pushar en del för Sudoku just nu. Intresset har knappast nåt toppen, men det kommer förstås inte att bli lika stort som bloggar eller poker. Verkar vara poppis i England och kanske övriga delar av Europa. I vilket fall så missade jag sudoku.se och sudoku.nu med bara några dagar.. :angry:
Det pratas en del om att det bara är en tidsfråga innan man får betalt för att läsa tidningen, se på tv, med mera.. så vill man vara före sin tid skulle man kunna göra t.ex. en datingcommunity där användarna får betalt istället för att som nu betala ett antal hundralappar per år för att vara med. (Man skulle kanske kunna utforma det som ett socialt nätverk likt Googles Orkut så att inte "vem som helst" kan gå med.) (Hmm.. där fick jag en idé förresten... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är sudoku?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
http://www.gamblingcommunity.se
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vissa säger att podradio kommer bli nästa stora ting - iaf på webben. Jag håller nog med, även om jag inte tror att det kommer bli lika stort som bloggar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Podradio? Vad är det? Låter som radio till ipod?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är en av nackdelarna med det namnet.
Podradio (SR:s översättning på engelskans podcast) är helt enkelt radio, on demand, i förinspelade mp3-filer som du via XML-flöden tankar ner till din mp3-spelare så fort ett nytt avsnitt släppts. Sen kan du gå runt på stan, ligga på stranden, eller vad du nu föredrar och lyssna på radio från hela världen, precis när du vill. SR är första radiokanalen i Sverige som erbjuder vissa av deras program via podradio: http://www.sr.se/podradio/ Tänk er när mobiltelefoner får stöd för XML-flöden och snabbare uppkoppling. Då behöver du inte ens en dator för att få ner programmet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Nästa stora grej blir att inte nån nån urkass personlig hemsida....
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|