FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej jag har lite problem med mina sidor och undrar om någon råkat ut för samma sak som kanske har en lösning.
Problemet: När jag går in på mina sidor så laddas sidorna slumpmässigt blankt. När jag säger blankt menar jag att sidan laddas helt vit och det står "klar" nere i hörnet och i titeln står hela länken (http://www.mindoman.se/) istället för min valda titel. Jag får inte några felmeddelanden heller... Bild på problemet: http://www.evomedia.se/fel.jpg Specifikationer: Sidorna hostas av binero Min webbläsare är FireFox version 3.6.10 Som sagt så händer detta på alla mina sidor och hel slumpmässigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
det låter som när analytics koden är i början av sidan och du inte får kontakt med analytics servern..
men då brukar sidan oftast ladda väldigt länge innan den ger upp och är "klar". provade just alla sidor i din signatur och inga problem för mig där. provat med browsershots.org eller liknande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Diyar! Jag vet inte ifall du fixat problemet eller inte, men sidan fungerar fint hos mig i alla fall.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nabil: Han skrev slumpmässigt
![]() Jag testade också en gång och fick också fram sidan, dock efter att den laddat i ca 5sec. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
om det gäller alla sidor men BARA hans egna så är det udda. jag lyckas inte replikera problemet iallafall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag märkte detta fenomen på iphonelife.se under gårdagen, kan inte reproducera det nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
om det är belastnings problem eller något annat är ju svårt o veta. Testa vill jag inte heller göra för då blir binero lite putt om man stresstestar :P. Satt och gjorde det igår på en av mina egna för att jaga fram problem ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för svaren och att ni provat att testa! Ska mejla Binero, dom kanske vet vad det kan bero på... Får se om det fortsätter idag som sagt var det väldigt slumpmässigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Står det inget i loggarna på servern? |