FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känner ni till företaget Inregodirekt? Vet ni om det är säkert att handla där?
Anledningen till att jag undra är att jag ska köpa en begagnad dator eftersom min laptop bara stängs av helt plötsligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Verkar seriöst. Stort bolag, många anställda, hög kreditvärdighet osv. Jag har dock inte handlat av dom, men jag hade inte tvekat om jag nu stod i begrepp att göra det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
min erfarenhet av Inrego (fd. MegaByt data) är att deras datorer är dyra i förhållande till vad man får.
Deras datorer är vanligtvis gamla skol-, kontorsdatorer. Säkert är det, men frågan är om det är värt det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag var på väg men hann inte innan den var såld
Visst, de är dyrare än det man kan hitta på blocket, tradera etc. Två fördelar mot köp av privatperson momsen är avdragsgill garanti (1 år om jag inte minns fel) Sedan skulle jag även tro att man har mindre risk att behöva lämna tillbaka prylen om det visar sig at den var stulen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köpte en bladserver därifrån och det var inga problem. Vi fick dessutom en ny hdd då den som satt i var hälften så stor som den utlovade. Hade inga problem alls med dem även om det säkert hade kunnat blivit några kronor billigare om jag letat runt på blocket men det hade inte varit värt det extra jobbet.
(Jag gjorde bara en beställning och det var tre år sen.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har handlat där ett par gånger. Jag köpte min senaste lagerdator där med 17" tft. Funkar perfekt för ändamålet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har också bra erfarenheter av inrego.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|