| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Förrutom att söka på Blocket söker jag nu bland er användare på WN om ni har någon ledig lägenhet eller rum i GBG att hyra ut realtivt omgående pgr av jobb i staden.
Tacksam för alla svar! |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Har tyvärr ingenting att erbjuda själv. Känner du någon i Göteborg? I så fall kanske det kan vara en idé att be honom / henne sätta upp en lapp på lämplig plats, exempelvis Chalmers eller universitetets / kårernas lokaler.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-10-28 klockan 02:18 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Ja det var faktiskt en bra idé, ska faktiskt iväg till GBG så får ta med mig någon lapp så får man hoppas på napp.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Sätt in en annons i GP om att du vill hyra en lya och med en trevlig bild på dig själv.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Vad är det du söker?
Storlek, maxhyra, läge? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Max hyran skulle ligga på 6000kr och vara relativt centralt, storleken har mindre betydelse.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
|
Regga dig på bopunkten (men betala inte) och släng sedan iväg ett PM med din mailadress så bjussar jag på medlemsskap om du vill.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | |||
|
||||
|
|
Gamla SVT lokaler i örgryte är övergivna
Du kommer kunna inreda lilla IKEA därinne och det helt gratis Annars kan det vara billigt och bra att själv slänga upp en blocket annons. Du lär få bra med svar där, eller som fabian säger, använd bopunkten |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Polaren äger gammla tv-huset men det är inte mycket kvar av det nu! Men som sagt släng upp lappar på chalmers och liknande. Men det är inte lätt att hitta lägenhet i Götet!
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|