FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag köpte ett .se domän hos Binero.se och betalade den direkt.
Hur länge tar det innan den aktiveras? //mv.h. en otålig Erik ************TRÅDEN ÄR NU LÖST************ Senast redigerad av EMB90 den 2009-10-31 klockan 10:33 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
fråga supporten?
några timmar kan det ta innan den aktiveras om det inte är en domän som inte måste aktiveras manuellt (vet inte vilka domäner som detta kan gälla) Senast redigerad av allstars den 2009-10-30 klockan 22:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kolla who.is om den reggats genom att göra en sökning på den. Sedan kan det ta upp till 24 timmar innan du upplever att den fungerar beroende på hur ofta din internetleverantör uppdaterar sina DNS:er.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
okej tänkte bara för jag fick ju fakturan via email betalade in den med orc nr osv... pengar drog och allt, men kommer fortfarande inte in på mitt .se som jag vidarkopplat.
//M.v.h. Erik Blomqvist |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
adress.se**** Inactive fortfrarande
Kontaktat support på binero.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
betalade du in fakturan via bankgiro? i och med att du nämner ocr nummer..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
ja via bankgiro
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
antog det
![]() bankgiro tar 1-3 dagar för företaget att se betalningen. beror lite på vilken bank man har, hur det betalas, företagets rutiner osv osv.. sedan har du att det är helg. då får du vänta tills helgen är slut innan de ser att det är betalat då banken tyvärr inte fattat att det faktiskt är live samhälle numera med internet osv ![]() så på måndag hade jag tippat på att binero har möjlighet att se att du betalat. inte deras fel btw ![]() hade du betalt via kort så tar det minuter till timmar... inte dagar ![]() så skaffa vanligt bankkort hos nordea eller swedbank. sedan be om att få E-kort kopplat till ditt kort (vet inte om de andra bankerna har liknande tjänster men nordea och swedbank har). då kan du göra "kreditkort" för alla dina onlineköp. jag rekommenderar swedbank starkt för just detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du gjort DNS-uppslag mot domännamnet innan det blivit reggat så har din internetleverantör en negativ cachning, så det lär ta 24h innan den börjar funka för dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
jag har Swedbank, funtat på att skaffa (E...) men men, nu är det gjort, tackar du har varit till stor hjälp! När jag söker på mitt domän kan man fortfarande registrera det :S så jag behöver inte oroa mig om det? eftersom jag redan betalat?
Tack igen mervinst :P du lätta mitt hjärta där tar väl typ 1-3 bankdagar och som du sa man får räkna med att de är helg så på måndag bör de väl gå igenom ![]() //M.v.h. Erik "grymt tacksam för ditt svar mervinst" Senast redigerad av EMB90 den 2009-10-31 klockan 01:48 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|