FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Har ett par Wordpress-sidor som har egna teman. Problemet är att när man är inne i "Visual" istället för "HTML" och ändrar på en sida och sedan sparar så tappar den vissa taggar osv.. Nån som varit med om detta och kanske hittat en bra lösning? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har du uppgraderat WP nyligen?
Avaktiverade du alla dina plugins under uppdateringen? Gör man inte det så kan sånt hända. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Wordpress WYSIWYG-editor är en katastrof. Man får brottas tills det löser sig. Ett tips är att alltid spara dina ändringar om du gjort något i HTML-läget, innan du går tillbaka till visuella läget och gör något. Om du först gör en ändring i HTML-läge, sen en ändring i visuella läget och sedan sparar, kommer det inte att bli som du vill.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo kör senaste versionen av WP. Ja ska kolla på en alternativ editor. Det är ok för mig att köra HTML-läget.. men jag har kunder som jag byggt WP-sidor till som blir rädda så fort de ser lite kod, därför vill jag köra visual.
Någon som har förslag på bra plugins? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Bumpar lite.. men detta gör ju WP väldigt svårt att använda för kunders webbplatser. Är Drupal bättre på detta?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|