FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag ska välja webhotell och jag vet inte vad jag ska välja. Har sökt och försökt få en samlad bild av båda webhotellen men jag vet fortfarande inte vad jag ska välja. Det är alltså JX Hostings Webpaket PRO jag hade tänkt mig eller Webcows FreeBsd web200. Vilken tror ni är snabbast och hur är det med utrymme för mail. På JX hemsida står det att man har 10mb per adress. Men beror det inte på hur mycket utrymme man har kvar av de 300mb som ingår? Vad har ni för erfarenheter av de två hotellen? Jag ska har hotellet till att hosta 2-3 sidor, varav den ena är min personliga där jag kommer att ha mest foton på. Inte så mycket trafik. Den andra kommer att bli mitt projekt, som enligt mina beräkningar kommer att ha ca 2000 unika besökare i månaden till slut. Den kommer dock mest att bestå av 5-10 bilder på max 500kb sammanlagt. Ingen mysql kommer att finnas där, kanske lite php. Mitt största krav är att hotellet ska vara snabbt och stabilt. Sammanlagd årsavgift ska ej heller överstiga 1000kr. Vad tror ni? Vilket ska jag välja av Webcows och JX hosting? Har ni andra bra förslag? Tack på förhand! Edit: Hittade Webbhosting.nu och Wopsa också. Kanske är bra alternativ det med? |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|