FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, jag har en hel domäner som måste börja användas nu, jag hade tänkt mig er som har egna verksamheter och egna affiliate program.
Domän som jag vill använda till samarbete: byst.se - någon som driver en sajt med bilder på lättklädda tjejer kanske? travguide.se - någon travsida resekatalog.se - er resebyrå eller liknande alkoholbutik.se - alkohol försäljning på nätet spritbutik.se - samma här.. pokervinster.se - en poker sajt utlandsresa.se - resebyrå sortiment.se - här kan man gära mycket, tänker mest på företagsprodukter här kommer några till, kom gärna med idéer och förslag! firmanamn.se företagsnamn.se startaföretag.se firmaforum.se hembastu.se värktabletter.se affiliatepro.se valvaka.se /David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
valvaka.se är schysst! Högaktuell inför valet nästa år, kanske Aftonbladet, TV4 eller liknande är intresserade att ha den som sajt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
resekatalog är nått för oss kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
/Bengt
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
valvaka.com är tydligen också ledig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
HAHA!
Ja de tog inte länge de innan den blev upptagen :lol: Domain Name: VALVAKA.COM Registrar: ENOM, INC. Updated Date: 27-sep-2005 Creation Date: 27-sep-2005 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är inte det minsta förvånad. Jag försöker undvika att ens tänka på nya domänadresser när jag är på WN.se för att komma undan de värsta domänpiraterna
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|