FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag letat i FAQ's och på nätet och i WN men inte hittat svaret på mitt problem.
Känns som att jag missar någon självklart - men jag lyckas inte lista ut vad det är ... =( Mitt värde i webalizer för "Total Unique Sites" visar bara min egen site, dvs ETT unikt besök. Där ska ju visas unika besök ("externa" sites) som besöker mig. Vad är det för groda jag gör ??? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sorry, fick hjälp från annat håll. Vi har servern hos FS data och dom stuvar tydligen om i server loggarna, det lär vara därför...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är inte med.
Jag förstår att webalizer inte kan särskilja olika besökare bakom en proxy (eftersom det bara tittar på ip). Jag förstår däremot inte hur jag då kan få "glädjesiffror" detta borde ge mig för låga siffror eftersom alla från en ip (under en tidsperiod) räknas som samma besökare. Eller beror "glädjesiffrorna" på något annat ??! I så fall vad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
På er sida som du länkar till står det:
Valideringsverktyget - 1027 unika besökare Awstats - 925 unika besökare Webalizer - 1099 unika besökare Frågan kvarstår: Hur kan webalizer visa FLER unika besökare än det (enligt dig) riktiga värdet ?? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|