FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kommer köra igång med begagnadedatorer.se snart och jag tänkte höra lite vad ni har att säga om den. Tänker nog lägga in bilder på underkategorierna också.
Det kommer vara en gratistjänst och jag kommer aldrig ta betalt för den. Det tar ca 30-60 sek att registrera en annons, det ska vara snabbt, lätt och gratis. Vad tycks? (Lägg upp vad ni nu har att sälja förresten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tycker inte att man inte behöver utgå enbart på scriptet utan även designen och annat innehåll? Nu vet jag inte hur mycket som är gratis eller templates men det såg relativt trevligt ut. Möjligen lite tomt men enkelt att följa. Enda som kändes lite mer negativt var inlägget, kändes som om det var en bit reklam blandat med "kika på mitt projekt". edit: stavning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Ja, det är en "out of the box" - lösning för scriptet, så feedback går ju knappast att ge. Som att installera phpBB med grundkonfiguration och fråga om feedback.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag saknar information om hemsidan, vem som står bakom den, i vilket syfte den drivs med mera. Designen är stilren och det är lätt att först vad man kan göra på sajten. Men en startsida vore önskvärt, där du berättar om sajten, en "välkommen till"-sida om du förstår vad jag menar? Det behöver inte vara något avancerat. En lista med senaste inlagda annonserna vore oxo fint.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lägg in en annons så vi får se hur det ser ut. Annars är det inte lätt att avgöra bara en förstasida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Jag skulle rekommendera dig att istället börja om från början och försöka komma på en lite mer unik design.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar designen helt klart..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Du ska nog se till att loggan inte skalas i html. Ser fördjävligt ut. DVS. ta bort widthtaggen (eller liknande) för loggan.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|