FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det fler än jag som har det problemet? Använder jag IE så kan jag logga in på TD och allt fungerar fint, men så fort jag försöker logga in med FF så är det enda som fungerar på TD är just inloggning, sedan får jag denna text så fort jag gör något där:
Access Denied You don't have access to this function. You might need to log in again. No access Någon som har nån lösning på detta? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Opera/IE fungerar dock bra. //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Testa att rensa dina cookies.
Har haft samma problem på andra sidor att det inte gått att logga in. Rensat mina cookies, och har lyckats komma... Kan vara så att du inte lyckas få session cookien, pga av detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag löste problemet med att sluta använda TD på mina sidor!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det funkar prima på TD med FF så länge man inte har för många cookies lagrade som är kopplad till TD. Jag testad även en gång att rensa bort några och då funkade det ett tag igen, tills det var för många. Jag vet inte om FF har någon specifik gräns för hur många Cookie det får frinnas från en specifik domän lagrad i webbläsaren, eftersom det är bara FF som det strular med. Jag har haft samma problem sedan TD gjorde sin uppdatering av hemsidan, så detta är inget nytt fel. Har även om jag inte minns fel varit så att TD har kommenterat denna sak i tidigare trådar, och sagt att dom jobbar på lösning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Verkar funka det där med cookies, tack för tipset
![]() |
|||