FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan.
Jag har ett problem med vår meny. Den fungerar perfekt i IE, men inte i FF / Netscape. Som lösningen är nu så är den klumping och 2 olika menyer laddas beroende på vilken webläsare man har. Jag vill använda samma meny som fungerar i alla webläsare. Tyvärr kan jag inte speciellt mycket om hur det fungerar, men kan inte någon ta en titt på koden och säga vad som är fel och hur det fixas. Troligtvis är det väldigt enkelt. Här är en länk till menyn: http://www.fynda.se/leftsidemenutest.php3 Testa samma sida i både IE och Firefox. Undermenyerna visas ej i Firefox. Mycket tacksam för svar, den som löser det får självklart rabatt i vår butik ![]() Med vänliga hälsningar /Fynda.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sök på CSS menyer här på wn
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Du har PM
![]() Anledningen som jag skrev i ditt PM är att koden i nuläget inte följer standarden utan använder IE specefik teknik. Och fungerar därför endast i IE. Koden i övrigt är inte heller så fin, utan är uppbyggd på vad jag skulle vilja kalla ett gammaldags vis. Utan att ha W3C* standarden i åtanke alls ![]() *skulle ha varit en länk till www.w3.org eller www.w3schools.com men jag får ju inte göra länkar än ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mycket tack Wiggin!
Exemplariskt välskrivt PM med perfekt och bra kod, tror inte någon skulle kunna gjort det enklare och lättare att förstå. Fungerar precis som jag hade tänkt och det är implementerat i webshoppen nu. Tack! Med vänliga hälsningar /Fynda.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|