FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När google sitemap var ny var jag snabbt på och testade med lysande resultat. Jag körde på en sida som varit uppe länge men hade få indexerade sidor, inom en vecka var ALLT indexerat (tusentals sidor).
Jag startade en ny sida för 3 veckor sedan och la upp en sitemap till google direkt när jag la upp sidan. Nu har bara de sidor som länkar från startsidan blivit indexerade, inte de som finns med i sitemapen. Så jag undrar hur era erfarenheter är av google-sitemap för nya sidor? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mycket svårt att bedöma. Jag har kört Googles sitemap på ett antal sidor men jag kan inte bedöma om indexeringen blev bättre av det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Principiellt tror jag inte att google sitemaps gör någon skillnad om man har en välorganiserad sida (dvs statiska länkar till allt material).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Måste vara betydelsefulla sidor du har om du inte kan länka dem från NÅGON sida på din webbplats...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alla sidor har en intern länk till sig, men det kan vara några steg ner i ledet. Kanske blir att göra ett antal sitemaps iom att det är många sidor.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|