FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ursäkta mig lite nu men jag måste svära...
Jag har två hemsidor på B-one som jag aldrig lyckas bli av med. Jag har skickat en uppsägelse till dem plus mailat dem flera ggr och bett dem stänga ner deras satans skitsyssla som jag måste betala för. För det första så stängde ner den ena av dem för två år sedan för att jag hade för mycket besökare. Så den sidan har inte ens existerat och inte heller domännamnet. Den andra sidan finns uppe men de vägrar att stänga av skiten. Sen är det så att de bara skickar ut fakturor via e-mail. Men e-mailen som är reggad till betalningen är på den sida som är nerstängd så jag får aldrig något mail med räkning så jag får bara reda på om betalningen via danska intum justitia. Och då måste man betala massa påminnelseavgifter m.m. Är det ens lagligt att bara skicka faktura på e-mail. Om jag inte betalar så borde dom bara ha rätt att stänga ner sidan... Vilket jag vill... Nu ska jag ha två kompisar som är vittnen till att jag skickar ett brev till dem med en personlig uppsägelse av alla mina konton på b-one. Tror inte det kommer hjälpa men då jävlar i helvete (ursäkta igen, jag är så tokförbannad) ska jag stämma varenda danska krona de har för psykisk åkomma, jag kan ju knappt sova när de beter sig på det viset. Har haft problem B-one i 3 år nu... Vill hämnas genom att starta världen största webbhostingratingsida och ge dem minus 10 stjärnor i betyg... synd bara att jag inte är miljonär riktigt än... |
||
![]() |
![]() |
|
|