Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

PHP-programmerare/Flash kunnig sökes till projekt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-07-29, 19:15 #1
Grebban Grebban är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
Grebban Grebban är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
Nu i sommartider har jag mycket jobb och här kommer ett till som jag måste ha lite hjälp med.
Jag söker en person som kan PHP/MySQL och FLASH mycket bra. Det är ett plus om du är kunnig inom XHTML och CSS. Det som ska göras är en hemsida till ett företag som anordnar party, fester och liknande evenemang. Sidan kommer att ha cirka 8-10 undersidor. Kunden använder sig utav ett webbhotellskonto med stöd för PHP och MySQL-databas. Jag kommer att göra designen/utseendet.

Det som du ska göra är:
- Ett komplett administrationsverktyg, alltså man ska kunna uppdatera och sköta om sidan helt genom att logga in genom webbläsaren (dynamiskt).
- Olika sorters formulär kontakt och beställningsformulär.
- Eventuellt en enklare webshopslösning.
- En musikspelare i FLASH, liknande denna spelare (som du hittar högst upp i högra hörnet på denna sida->) http://www.partykingz.com/, man ska på något smidigt sätt kunna uppdatera/lägga till/ta bort nya mp3låtar genom sidans admin, om detta är möjligt. Spelaren ska kunna ha cirka 3-7 låtar att lyssna på/välja bland. Låtarna ska vara cirka 30sek/1 minut långa, detta för att besökarna ska kunna lyssna på låtar från CD:s som ska säljas på sajten.
- Någon bra lösning på videouppspelning från olika evenemang företaget ordnar.
- Mindre FLASH uppgifter.

Projektet ska vara klart i mitten av augusti eller tidigare. Ersättningen är bra.

Du måste ha bra referenser att visa upp på liknande PHP och FLASH jobb. Bra om du har en portfolio sida eller att du mailar URL-adresser med dina referenser. Beskriv också dig själv kortfattat. Det är bra om du använder något slags chattprogram av typen MSN Messenger. Är du den rätta personen kommer troligtvis fler jobb i framtiden. Ev. kommer denna sida att uppdateras i flera versioner allt efter som och fyllas på med fler funktioner och då är du med och utvecklar detta vidare om du vill.

Maila mig för mer ingående information om projektet och ersättning m.m.
Grebban är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017