FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
För ett par dagar sedan skrev Microsoft att deras nya OS kommer heta "Vista".
Det "exploderade" på NamePros.com, ett forum på domännamn och jag vet inte hur många tusentals domäner som har registrerats de senaste två, tre dygnen. Jag själv hängde med i svängen och reggade: VistaTrouble.com VistaGuidelines.com VistaNewbie.com Någon annan som också reggade Vista domäner? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Skall vi inte ge det en chans först? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är väl TM på Vista så ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Vem har sagt att "Vista" kommer vara "slut namnet". Än så länge är det ju bara en beta som ska släppas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Att Longhorn bara var ett utvecklingsnamn har också varit känt länge. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
För att svara på din fråga - Nej, har inte registerat några sådana - har inte ens tänkt tanken faktiskt, dock ganska intressant att se reaktionen som du nämner.
Har du några planer på att dra igång några riktiga sidor under domänerna, eller är det mer suddigt i horisonten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vaddå, den korrekta vägen till rikedom, lycka och makt går väl genom:
1) Köp domän 2) ??? 3) Rikedom, lycka & makt? Det är en väl beprövad teori som många domänspekulanter har använt sig av hundratals om inte tusentals gånger innan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi får väl se vad jag gör av dem.
Lär ju dröja ett tag ändå. Är inte intresserad av Vista så jag lär nog sälja dem igen till någon som vill utveckla sidorna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag har själv sålt ett par domäner, men det har handlat om domäner med antingen befintlig verksamhet på eller till projekt som aldrig blev genomförda. Att hålla på och kidnappa domäner känns ganska ruttet. ... fast det är kanske bara jag som tycker så? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|