FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Eller var det inte den sidan? Har för mig att det fanns en tråd om någon liknande sida här på WN, hittar den inte nu bara... :blink:
Sidan 12 i aftonbladet idag iaf. Aja, måste expiera lite fler kunder, tjopp! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,676645,00.html
Står där också Gillar fakta rutan Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Sjävklart, dom är ju betalda för skattepengar så klart dom måste användas till något då. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
smygbilder.se - inget jag skäms för! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag hade skämts som FAN.
Du kan ju knappast vara klok? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag är klokare än de flesta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Måste vara rätt många ungdommar som är sugna för att tita på andra eller se om de är med på sidan. ![]() I alla fall efter aftonbladets artiklar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Min ståndpunkt är så här. Bara Sneaky änväder sig av fullt lagliga metoder, att ingen bild är olaglig så är det ett mycket smart affärsdrag. Publiciteten han får av Aftonbladet bör ha gett honom minst två feta årslöner. Jag önskar att blaskan kunde hitta någon skandal med mina sidor och publicera dem... woo hoo vad kronor det hade blivit... Om du kör med sjyssta metoder så Keep up the good work Sneaky. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Banned
|
Vilken affärsidé...
Köpa massa domäner, publicera tveksamt material på dom. När aftonbladet, expressen, dn, veckorevyn.. whatever publicerar en artikel, så får man fina pengar. I värsta fall, mutar en kompis, som tipsar Aftonbladet om det tveksamma innehållet, så är man i hamn direkt... Kasta in lite Adsense på sidan och man har pengar... All publicitet är publicitet. Värsta som kan hända är väl att webhotellet får nys om saken och stänger av dig för något avtalsbrott.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är kanske kul tills man hittar sin dotter uppvisande av diverse privata tillbehör som någon finnig tonåring knäppt kort på när hon böt om vid stranden...
Men nu vet vi iaf vem vi skall jaga om det sker :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|