FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Jag har föjlt detta forum ett tag nu och måste säga att det är imponerande nivå på många diskussioner, något som kan tyckas svårt för ett öppet forum. Det har funnits diverse trådar här som handlat om hur man kan förbättra WN för att slippa alla "vad tycker ni om min sida" och liknande.. Det uppstod förslag på krav som.. ..att man skulle ha minst en kommersiell site ..att ens största inkomstkälla skulle komma från den kommersiella siten ..att siten skulle vara seriös ..att man skulle betala för att få vara medlem ..osv.. Jag vill bara poängtera att det finns många som inte driver kommersiella sidor, men ändå har hög eller mycket hög kompetens inom området. Någon tyckte att - ja men då släpper vi in personer med seriösa ideella sidor också, och så blev det en ny debatt om vad som var seriöst eller inte. Om jag får jämföra WN med en tidning för yrkessamma inom området - vilket enligt mig är en bra liknelse - så håller en tidning hög kvalitet genom att ha en redaktion som är väl insatta i området, samt artiklar av och om verksamma personer inom området. Vem som helst kan läsa denna tidning, och därmed förhoppningsvis lära sig något, och precis vem som helst kan skriva till tidningen med artikelförslag eller insändare. Hela idén med att man måste ha gjort en viss sak tycker jag är väldigt tråkig. Så länge det personen skriver håller hög kvalitet och därmed bidrar till forumet ska det väl vara ok? Låt det vara ett öppet forum, låt vem som helst posta, ställ inga krav på kommersiell sida eller inte, utan ta istället bort de inlägg som inte håller den efterstävade nivån! MVH Peter (som ni kanske förstått har jag ingen kommersiell sida, jag har dock följt branchen med stort intresse sedan ett antal år tillbaka, måste jag nu registrera peterswebbyra.com enbart för att få posta här?) :huh: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
...sätter lite toner till inlägget och stampar takten med foten.. låter som musk i mina öron det där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Mycket bra inlägg, jag anser också att delar av reglerna inte passar längre pga att WN inte blev exakt vad jag tänkte från början.
Jag skall ta och omformulera reglerna nån dag när jag för tid, så det passar en websida som även tycks vara intressant för en målgrupp jag inte såg från början. WN
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har länge sökt efter ett forum som detta och hoppas verkligen att man kan bidra med vad som krävs för att vara kvalificerad för att få stanna kvar. Håller alltså med dig priority i det du skriver (även om jag lätt skulle kunna tänka mig att avvara en mindre peng för att få access till WN).
Mvh / Håkan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
oj? hmm.. positiva svar.. jag som hade räknat med skrik, våld och andra otrevligheter
![]() Citat:
![]() Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Och dem gamle "rävarna" försvinner aldrig dem vill visa sina kunskaper och visa sin makt i vår cyber värld ![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Bra synpunkter! Är det någon specifik tidning du tänker på? Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Edit: Men som jag redan påpekat; det som jag huvudsakligen tycker saknas är mer anställt folk. Mainstream-branschen så att säga. När får vi se medlemmar från Sveriges tio största webbyråer? När får vi se folk från företag som duma, alenio eller wm-data? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att betala för att vara här, verkar finnas människor med mycket kunskap som kompletterar min egen. Skönt också att ha forumet är "heltäckande" dvs både ekonomi, marknadsföring och teknik (annars hade forumet bara varit en i mängden). Nu slipper man ju kryssa mellan en massa andra forum.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|