FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/
Det där tangentbordet vill jag ha. Undrar hur lång tid det tar från patentansökan tills dess att det finns på marknaden? Edit: Nån moderator kan ju flytta tråden till "Off topic". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det bara sköna knappar så fungerar det väl. För mig spelar det ingen roll hur knapparna ser ut så länge de fungerar. Tittar sällan på tangentbordet. Kostar lär det också göra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg det där igår, så förbannat nice, vill-ha-faktorn är på topp.
#tråd flyttad till off topic |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser rätt häftigt ut
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det lär kosta minst 2000 kr när det väl kommer, om det kommer. Snyggt var det iaf.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Vart riktigt snyggt men frågan är om man kommer att hosta upp de pengarna eller spara dem och lägga dem på något annat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Även om det så skulle kosta 3000kr så skulle jag köpa det. Måste helt enkelt bara ha det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Natural Keyboard från Microsoft är bra tangentbord. Det där ser ut att vara rena motsatsen. Vafan är det med alla tangentbordstillverkare. Tangentbord måste vara såna så att man inte får ont i handlederna hela tiden. /Zoran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Ojojoj.. jag som inte ens haft en tanke på nytt tangentbord blev riiiiktigt sugen på det där! Bara hoppas det kommer ut på marknaden snart så man kan lägga en beställning.. Betalar lätt 2-3000 för det där!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Man kan också vänta ett tag tills priset gått ner. Då kan man också få information från andra om det tillkommer eventuella problem med produkten.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|