FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
För er som inte fortfarande är slut efter förra helgen och ska fira ikväll så får jag önska en trevlig midsommar!
Här ska det grillas. Det är varmt och fint väder ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Japp nu är det snart dax att tända grillen!
Trevlig midsommar på er alla! Thomas
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jajamen, jag ska åka iväg om en liten stund och dricka öl och grilla jag med.
Trevlig midsommar på er! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om det fortfarande är fint väder åker jag och flickan in till Hyde Park och firar med de andra svenskarna. Årets rapporteras iaf vara den finaste midsommaren i Sverige på tio år - så grattis!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Om ni nyss flyttat till Sverige eller av någon anledning inte firat midsommar förr finns bra instruktionsvideos hur man firar svensk midsommar här
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Trevlig midsommar!
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja va fan :P
30 grader i solen och några grader mindre i skuggan. Synd att man inte har en laptop så man kan sitta ute o jobba istället :P (Och Jens, helgens bravader är ingenting emot vad som kommer ske ikväll ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Trevlig midsommar!
Ta det lungt i värmen, risk för solstyng med yrsel och annat...
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Trevlig midsommar till er alla.
Sitter här på kontoret i tyskland, då midsommar inte räknas som helgdag här. Det är varmt o gott här ändå, 32 plus på kontoret... puh |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|