FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är väl inte bara jag, men hur många ggr per dag blir inte kaffet kallt? Jag är redan uppe i femte gången idag.
Har sett att det finns en mugg att köpa som kopplas in i usb uttaget för att hålla drycken varm. Måste nog införskaffa en sån, eller sluta dricka kaffe. Hur gör ni? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
/ Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag släpper aldrig kaffekoppen för då riskerar man glömma att den är fylld. Skämt åsido, häll upp en halv kopp kaffe i muggen och låt resten stå på varmhållning i bryggaren. Drick upp den halva koppen på 5 minuter och fyll sedan på med nytt varmt kaffe. Upprepa vid behov.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har en termos mugg med lock, kostade 10 kr på Ö&B
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Eller så går man över till espresso... B)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
man hämtar nytt eller fyller på....eller ha kaffebryggaren precis bredvid datorn :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte blivit "vuxen" ännu och har därför inte det "problemet"... Snarare att saften blir varm :D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har löst mitt problem i alla fall, jag har nämligen aldrig börjat dricka kaffe och har då inte problemet med att det skulle bli kallt. Jag konsumerar istället Coca Cola i mängder som känns i plånboken och tror att jag skulle bli mer välbärgad om jag bara drack vatten istället.
Så jag röstar på att du skippar kaffet istället, så slipper du bekymret behöver du koffein finns det ju koffientvål och salvor och annat sådant. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|