FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag vet att detta är ett kännt fel och borde gå att lösa även om jag aldrig sett en lösning på det. Efter ett visst antal förfrågningar så slutar IIS svara på anrop och jag måste stänga av och starta IIS för att det ska fungera. Någon gav mig tipset om att sätta "Aplication Protection" till "High (Isolated)" men det verkar inte hjälpa något.
Jag använder mig av version 5.1 till XP |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har varit med om liknande beteende när inte sidorna rensar efter sig ordentligt. Dvs, att inte alla onjekt som skapats sätts till Nothing när man är klar med dem. Om vi pratar VB script alltså...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vi pratar endast massa bilder
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
För att vara mer specifik så är det bikini.nu det rör sig om och alla thumbnails ligger på min egen hemdator för att tillfället avbelasta webhotellet från extrem bandbredd.
edit: Måste lösa problemet snart annars laddar jag ner någon annan webserver och skrotar IIS. Detta är inget ovanligt fel. Finns på alla releaser av XP som jag har kört. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det problemet är rätt vanligt, har märkt det på servrar som kör Windows 2000 med. Så med andra ord du betalar pengar för licens för skit som kostar med i nedgång. Du skulle säkert kunna scripta någon restart sak för IIS kanske men.
Prova köra någon riktigt som apache iställer för något virus buggig lek server som IIS: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Provade Apache och det fungerade bra till nu precis då den fick för sig att skicka i 1kb/s eller något
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
http://support.microsoft.com/?kbid=262632 Säger 10 användare. /Micke |