FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är det någon som har koll på om det finns något annonseringsprogram likt Adtrade.net som tillåter pokerannonser och inte har krav på AB?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vet inte om double.se tillåter poker, men man behöver i alla fall inte vara AB.
Jag tycker det är konstigt med företag som inte vill göra affärer med enskilda firmor. En enskild firma känns säkrare betalningsmässigt än ett AB med tanke på att ägaren är personligt ansvarig för skulderna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Frågan är om Google Adwords accepterar det om man lägger i england bara? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Spelar iaf ingen roll, bara menar att det är onödig avgift till Double och tror knappast man får kvalitativa pokerbesökare från Double. Sen tänker du lite fel, besökaren ser inte vad annonsen kostar och man trycker inte på annonsen om man inte är intresserad. Ligger den på rätt plats och kostar 50 öre är den lika kvalitativ som om den kostat 3kr. Är inte alltid så att rätt plats kostar mer, eftersom det istället ger fler klick. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror knappast man kan hitta högkvalitativa pokerbesökare för 50 öre. Visst kan man bjuda $0.05 på google och hamna på sidan 3 på google och få 10 besök om dagen eller så... Men vill du ha volym och kvalitet får man nog betala kanske 3-4-5 kr. Är inte insatt i priserna inom poker kategorin men jag vet att i andra kategorier ligger klickpriserna bra mycket högre, som t.ex. overture i england:
bredband digitalkamera canon snoy kamera videokamra handdator Alla dom ligger på ca 1 pund = ca 13-14 kr/klick om man vill slåss om en topplacering. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Menade inte Google eller så, plus nu upptäcker jag att jag menade 400 klick. Skulle räknat med 2 kr per klick, men slog slint.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vänder på det, vet någon en stor sajt me besökare främst +18 år? Vill köra freeroll i isåfall sidans namn, och vi kan lägga 4000-5000 kr till vinnaren i turneringen..bra reklam för mig och sajten.
Någon som vet? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|