FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som har lite förslag på vad man skulle kunna köra in på "antibyran.com & starposer.com" ?
Sedan har jag även varuhus.org jag sitter och leker med, någon som har lite förslag på det också? Köpte dem för ett tag sen, men tänkte inte direkt på vad jag skulle ha dem till. (Ville bara slösa lite pengar) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Borde inte denna ligga i domännamn eller feedback?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Mjo det är mycket möjligt, brukar faktiskt inte tänka så långt på vart jag postar ibland. Men är ju även en allmän sak, moderatorn får flytta den ifall det behövs.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Antibyran.com skulle nog passa bra till en flumorganisation som är emot byråkrati.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
antibyran känns som en reklambyrå som tar nya grepp.
starposer ger mig vibbar till Kenny Starfighter (av nån anledning). varuhus.org känns lite flummig, men kanske en lista över stora varuhus, det kan ju få bli ett litet projekt du har, varje gång du besöker en större stad så tittar du igenom de största varuhusen och knäpper ett par kort och skriver ett par ord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Mjam mjam.
Varuhus förslaget skulle ju fungera nu under sommaren t.ex. Men vette fan om jag eller någon annan har så mycket intresse för det. Funderar på att slänga upp en "skoj affär" Där det "säljs" stulet varuhusgods. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Tja, man skall inte underskatta the power of google
![]() Stulet varuhusgods låter lite lamt. Låter mest som att det är ett bra sätt att skaffa sig problem på. Det finns flera siter som har gjort precis det där och låtit folk köpa saker (och blåst "köparna" på pengar). Edit: jag förstod att det inte var din tanke, men endast likheten är troligen nog för att ge dig problem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Mjo, det är mycket möjligt. Men problem kan vara lite skoj ibland. Fast myndigheterna är väl kanske fel personer att vara lite elak emot.
Tycker det är lite småkul när man ser att X kommundatorer vart inne på sex domäner jag äger, där jag egentligen bara har skämtfilmer, bilder och info. Men istället för varuhus, när du ändå tog upp "bilder på varuhus och några rader" Skulle man ju göra något om sveriges "fina" områden, eller vart man lyckas hamna. Fota och skriva om just dem platserna, istället för enbart varuhus. Men hur lockande det är vet jag ej, samt lite offtopic till detta :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
starposer.com, kanske ett forum för look-a-likes och wannabe-stjärnor! Komplett med bildgalleri! :)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Haha ja, läste en nyhet för något tag sedan. Där man var tvungen att vara snygg för att få vara med.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|