FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej alla glada!
Äger domänen http://www.lucifer.se, vi hade ett projekt på gång, men det strulade till sig... Nu har vi en domän, men inget att ha på den! Vi har funderat och funderat men kan inte komma på något... Kan ni komma på något man kan göra med Lucifer.se? Mycket tacksam för förslag med mera... Skicka gärna PM Mvh Chefen - Magnus |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
En Runar Sögaard fansite hade passat ganska bra.. :p
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hmmm, det kanske man skulle ha... Nu gillar jag ju inte RS så det får va...
Funderat lite på en ImageHosting-site, kan det vara något? Namnet talar ju inte om något om vad sidan skall handla om egentligen! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min åsikt är att om man inte vet vad man ska använda ett domännamn, så ska man antingen sälja den eller strunta i att förnya den.
Det finns ingen mening att hålla på domännamnet isåfall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Filip! Det är helt rätt... Men är man på G och vill göra något så kan det vara dumt att släppa den, eller hur! Är du sugen på den?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är benägen att hålla med Filip. Antingen pyntar du 200 spänn och väntar på att en idé ska komma eller så skiter du i det.
Om jag hade varit intresserad av ditt domännamn hade jag antingen väntat ut dig och samtidigt filat på min idé eller hittat på ett annat namn. Om du tycker en viss sajt är bra så är det ofta innehållet som du åsyftar -- inte domännamnet som sådant. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|