FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har tidigare försökt sälja några domännamn på Tradera, och idag så kom en kompis med idén att jag skulle kunna försöka sälja reklam till mina webbsidor och nyhetsbrev där. Är det någon som provat?
Jag har själv inte tid eller möjlighet att ringa runt och leta annonsörer, så det här kanske är ett bättre sätt.. som komplement till AdSense alltså. Eller inte? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tror att nån har diskuterat det hela innan. Det är väl kanske värt ett försök. Säljs det mycket domäner etc där?
Edit: jag har föreslagit det förrut, men ett specialforum där man som siteägare kan bjuda ut sin annonsplats här internt på wn vore väldigt trevligt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja nu såg jag att det fanns en tråd om detta som bara var 3 månader gammal. Duh!!
![]() (Lovar att söka innan jag postar nästa gång..) Men som svar på din fråga, det verkar vara ungefär samma domäner som ligger uppe där hela tiden, har inte sett någon bli såld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Låter som ett lysande förslag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tradera ville inte ha min auktion. Jag bad om en motivering eftersom jag inte tyckte den bröt mot någon av deras regler och fick detta tillbaka:
"Vi har ansett att din annons är otillåten. Man kan föra resonemang fram och tillbaka huruvida denna auktion går under kategorin tjänst eller inte. Därför förbehåller Tradera AB sig rätten att bestämma vad som är tillåtet och inte." Såg i en tidigare tråd om ämnet att QXL har en kategori för just annonsering, men de är väl inte i närheten av att vara lika stora som Tradera.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||