FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker att låsningen av "Förmedling av jobb och tjänster" är fullständigt meningslös!
Det tar nu oftast ca. 1-2 dag att få sina inlägg publicerade och märker man nått fel i inlägget eller vill göra ett tillägg så tar då åter minst ett dygn innan det syns. Jag skrev ett inlägg som jag sedan ville komplettera med uppgifter. Detta var 1,5 dagar sedan och detta kompletterande inlägg kom upp nu och då har jag redan hittat nån till jobbet. Om jag vill skriva i tråden att jag hittat nån tar det väl 1,5 dagar igen innan detta syns. Fullstädigt meninglöst! Lås upp nu och radera felaktiga inlägg istället! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan hålla med dig, men samtidigt, som det skrivits om tidigare, det blir på ett mer seriöst sätt när dessa publiceras.
Men kanske, vi som använder oss av "Förmedling av jobb och tjänster" kanske ska kunna kräva bättre support, eller om man får ett lösenord eller på något annat sätt blir tilldelad rättigheter för att ändra sitt inlägg? Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon slags behörighetskontroll där endast "godkända" medlemmar får frihet att själv ändra sina inlägg i det forumet, medan vi andra får vänta tills en moderator godkänt kanske? För dem som ofta anlitar folk via det forumet vore det då trevligt, men för oss andra spelar fördröjningen inte så stor roll gissar jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag håller med om att det skulle behövas fler moderatorer (eller åtminstone moderatorer som täcker dygnets alla timmar) åtminstone i den delen av forumet så att det inta ska behöva ta så lång tid.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men det är ju trots allt gratis och forumet får ju en hel del "likasinnade" besökare varje dygn...
Att moderera, godkänna och rätta andras inlägg på sin fritid är dock inte gratis ![]() Till alla som skriver här: Gör om, Gör nytt, Gör rätt från början! Till alla moderatorer: Försigående information är bästa försvar - Lägg in några rader om hur ni administrerar speciella trådar.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|