FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle vilja ha lite feedback på en ny sajt vi lanserar idag, Köpochsälj.se, se:
www.kopochsalj.se/d.asp Jag vill gärna ha kreativa synpunkter på: - Layouten - Funktioner - Helheten (känslan) Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Snyggt och funktionellt, men du skulle kunna ta bort en del av statistiken:
Antal annonser: 3 Nya idag: 1 Totalt värde: 1 000 Högst pris: 600 Totalt värde och högst pris känns lite onödigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
På den högra kolumnen så fortsätter inte den svarta kanten ända ner, Förmodligen för att den högra kolumen ibland är "längre" än den vänstra.
Centrera Kartan i högerkolumnen. En lite presentationstext skulle väl inte sitta fel. Visserligen förstår man nog ganska lätt vad det handlar om, men det skulle nog vara bra med någon kort text/slogan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gillar upplägget allmänt på sidan, och det ser snyggt ut. Namnet är ju klockrent !! he he
![]() Min mening om statistiken är att du ska behålla den, statistik är alltid roligt och intressant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu är det bara det svåra kvar :) Att få in annonser :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ta bort reklamen på en gång, tex för tradera :D
Det är väl en tjänst inte en reklam plats? Resten ser väl bra ut, tycker dock ni kan göra grafiken på den gula bakgrunden lite snyggare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||