FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, jag är ute efter ett fördigt script man kan använda som ett affiliateprogram. Något ni själva använder och kan tipsa?
tacksam för tips vart man kan hitta ett sådant, vart och titta lite på hotscripts men finner inget sådant. Vill alltså kunna skicka folk från andra sidor genom affiliatelänken till mig och kunna se vad som händer från klicket. Sedan kan jag betala ut manuellt efter vad systemet visar i provision till affiliates. Det gäller SALE som kommer belönas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Jag söker samma sak. Om nån känner för att skriva ihop ett affiliate script i asp så kan jag tänka mig betala upp till ca 4000 kr.
Funktioner: Signa upp medlemar Erbjuda medlemar tracker-kod Tracka UNIKA-klick/besök (cookie+IP) samt lead/sale Presentera statistik för user/admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
www.hotscripts.com - mer affiliate scripts än ni någonsin kommer hinna titta igenom....under era liv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har inte någon något bra och gratis affiliateprogram (i php) att rekommendera så att man slipper rulla runt i djungeln? jag kommer dö i förtid så jag har inte så mkt tid på mig hehe
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
bra och gratis kan vara svårt att hitta. Men om du kan och har ork att anpassa ett färdigt så kan du få det runt 1-2000 kr
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Vi använder oss av ett kommersiellt program (perl) som ni kan ta del av och kolla på i användarperspektiv från följande url enligt nedan varifrån vi opererar vårt Affiliate Program: http://www.scdmedia.com/ya_doc/ Det här programmet har dock blivit modifierat (till en rimlig kostnad) för att passa oss. Är någon intresserad av att få ytterligare info. vänligen hör av er till mig. Mvh, Stefan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns ett som är riktigt bra och fungerar klockrent. Det är skrivet i PHP och använder sig utav MySQL. Det heter "Max Media Manager" och är helt gratis.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
"Max Media Manager - Open Source Ad Server"
http://max.awarez.net/articles.php?f...D=2&staticId=1 Verkar ju vara en proddukt Ad server produkt och inte en affiliate programmvara. Stefan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är för övrigt en fork av phpAdNews.. |
||