Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Jag blir så förbannad på B-one så jag kokar över!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-04-04, 14:40 #1
Jman Jman är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Jman Jman är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Köpte en domän Dagensros.se hos B-one förra våren. Hade mer eller mindre glömt av den, men fick för mig att göra något med den eller sälja den.

Döm om min förvåning så står det någon annan som ägare av den på nic.ce, trots att jag har inloggningsuppgifter hos B-one, och kan logga in och skicka e-post med rätt domännamn men har ej tillträde till att kunna lägga upp en indexsida!

Går man in på sidan så står det bara att den domänen är parkerad hos Loopia.

Efter att ha varit i kontakt med loopia så hänvisar dom mig till B-one, som givetvis tar god tid på sig att svara.
Men enligt dom så hävdar dom att dom aldrig fått in beställningen på domänen, men vi kan uppvisa kvittot på domänen och webbhotellet som var betalt 04-04-21, och som referens på kvittot har dom själva skrivit aktuellt domännamn.

Sedan kommer det mystiska, någon annan har alltså reggat domänen i höstas, dum som jag var provade jag aldrig att lägga ut någon indexsida på domänen första tiden. Men eftersom att domänen föll i glömska, och vi fick aldrig en påminnelse så verkar det som att vi loosar domänen. Vi fick dock en påminnelse för webbhotellet som vi har betalat. B-one nekar till att vi har reggat den men säger sig villiga att betala tillbaka det vi kan styrka med kvitto. Vad säger man, få det gå tillväga på det viset och vem avgör vad som är rätt eller fel.

Jag vill ha era åsikter på detta eller bra tips på vad jag ska göra, för detta är en principfråga.

Mvh Jman

Nu vet jag vad B i B-one står för!
Jman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017