FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Den juridiska processen mot internetoperatören Bahnhof avbryts. Det rapporterar TT.
Processen avbryts efter en överenskommelse mellan företaget och organisationerna Antipiratbyrån, Ifpi och Stim - DI Läs mer! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Där ser man. Frågan är om vi kommer att få reda på vad denna överenskommelse mer i detalj grundats på. Det är alltså så att både Bahnhof och Antipiratbyrån har något att tjäna på att lägga ned detta. Skulle vara spännande att veta vad Antipiratbyrån vill dölja...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
"- Vi har grävt ner stridsyxan. Det finns ingen anledning för mig att kommentera uppgifterna som vi kom fram till i internutredningen, att Antipiratbyrån använde sig av en infiltratör, nu när vi nått en uppgörelse, säger Bahnhofs vd Jon Karlung till SvD.se"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker detta var en helt oväntad sak från Banhofs sida, personligen tycker jag att dom skulle kämpat på. Nu verkar det mer som Jon Karlung bara gick hårt ut i början för att jävlas med APB och märkte sen att det inte gick så bra av någon anledning.
Kanske har dom blivit mutade av filmbolag och annat för att få APB att se bra ut i dåliga dagar? Hade jag varit Karlung hade jag nog fortsatt som innan och försökt få APB på knäna just för den sortes metoder dom använder. Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Verkar som att bahnhof är förloraren i detta tycker jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bahnhof söker visst 2st tekniker via platsbanken.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man borde kanske söka.. och ange Henrik Ponten som referens och tidigare erfarenheter som courier...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|