FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag skickade en invite till webmaster och fabin @ domänen som du har i din signatur, om du inte kommer åt dem - skicka ett PM till mig.
uppdatering: kan inte se dig på "pending"-listan, och detta kommer upp hela tiden, så hojta absolut till om inte får något: Bad, bad server. No donut for you Unfortunately, the orkut.com server has acted out in an unexpected way. Hopefully, it will return to its helpful self if you try again in a few minutes. It's likely that the server will behave this way on occasion during the coming months. We apologize for the inconvenience and for our server's lack of consideration for others. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad är det för medelålder på orkut? Lägsta? Högsta?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
fabian[at]anstalten[dot]nu skall funka bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Där kom den :D
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
vad är det för site..?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Medelåldern är rätt hög, de flesta är 25-40 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nån som är medlem i orkut som kan skriva några rader om vad som försiggår därinne? Behöver man bry sig om att leta invites, eller..? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
[/QUOTE] haw! ;D Citat:
![]() Det "unika" med orkut är att det är uppbygt efter tesen att alla människor känner varandra inom minst sju led, direkt när du besöker en persons profil så ser du hur många nivåer bort du är 'ansluten' till den personen (om du alls är det). Du känner Lisa, som känner Bengt, som känner Joseph, som känner Jennet som känner Steve Jobs - alltså. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Uhj, nu blev något fel - och av någon outgrundlig anledning kan jag inte redigera min gamla postning.
Glöm inte bort att skicka epostadress med PM. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|