FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Har två stycken köpare som vill är intresserade av att köpa http://www.fulast.nu och jag vet inte riktigt vad jag ska ta för pris. Sidan är verkligen fulast men den har en väl fungerande admin-del. Besökar-antalet har legat runt 300 per dag men idag har den ökat till 4000 besökare. Vad detta beror vet jag ej.. Hur som helst så vill jag ha lite tips på vad jag kan få och vad jag ska tänka på. Alla sorters kommentar är välkommna! Tack på förhand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Förklaringen varför du fick mycket besökare är denna. att din länk var med i flashbacks nyhetsbrev. >> Fulast.nu http://www.fulast.nu/ Mängder av udda länkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle inte ge ett öre för en sida som i stort sätt består av en massa länkar. Sådana typer av sidor tycker jag är onödiga. Att dessutom ha Hotlinking i den utsträckningen tycker jag är fel.
Glad motstondare till Hotlinking :) Möjligen att du kan sälja admindelen om den är tillräckligt bra... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker det var en bra sida.. lite buzz över det hela..
Snygga till den, lägg upp lite riktad reklam och behåll den. Det tror jag du tjänar bäst på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det skadar ju inte att höra vad de är beredda att betala för den.
Låt dem ge dig ett prisförslag så kan du utgå ifrån det sedan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
KAKAN!! Din statistik du ger i denna tråden är ju helt missvisande.
Du säger att den har 4000 besökare. Det hade den en enda dag. Nu är den nere på 1000 om dagen enligt nedstat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
öh... han skrev inlägget den 15:e. i inlägget skriver han även att statsen hoppade upp till 4k besökare (den 15e) och han har ingen aning om varför. Finns inget missvisande enligt mig...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
ja just det han annonserar ju inte ut sidan till oss.. hade det varit så hade det kanske varit mer aktuellt att uppdatera statistiken.. srry
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|