FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ska köpa tshirts vart hittar jag bra kvalite?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Angående jumper.nu i rubriken så användes de för WN-tröjorna som trycktes. Har också en annan t-shirt från dem som innan. Har tvättats ett bra antal gånger och jag känner eller ser ingen direkt märkbar skillnad, så bra kvalité skulle jag påstå att dom har.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
I denna tråden gick vi igenom om det var bra kvalitet på WN-tshirten, majoriteten om inte alla var nöjda.
http://www.webmasternetwork.se/f3t3039.html Thomas
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag ar saklart inte opartisk men kanske kan ge nagra hintar anda; alla vara T-shirts ar 100% bomull, minst 160g/m2 och vi har aldrig haft klagomal pa dess kvalite. Vad det galler trycken gors de massproducerade T-shirtsen med hjalp av screentryck (WN, Jag alskar djur etc) medan de varianter dar du sjalv valjer tryck gors med olika former av transfertryck. Generellt sett har screentryck battre hallbarhet men hanterar man sina T-shirts val bor det inte vara nagon storre skillnad.
![]() |
Svara |
|
|