Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hjälp med phpadsnew

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-03-12, 22:37 #1
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Tjenare,

Jag har på min sida som ni hittar i signaturen eller min profil ett antal banners som jag vill skall rotera och variera varje gång besökare kommer till sidan. Det är mitt minsta problem så att säga och det fungerar ju bra med phpadsnew men jag har ändå ett problem. Det kommer ni ganska fort märka om ni besöker min webbsida, problemet är att av dom 6 banners som skall vissas på höger sidan av webbsidan så kan det ibland bli att den ibland vissar 3-4 likadana banners alltså samma banner flera gånger. Jag har satt upp 6 st zoner i phpnewads och länkat ihop alla zoner med varandra med jag tog förgivet att den inte skulle vissa samma banners varje gång utan att den skulle växla dom så att det alltid var 6 st olika.

Någon som vet hur man kan lösa mitt lilla problem? Om det behövs så har jag inga som helst problem med att bytta banner rotations skript sålänge det bygger på PHP och MySQL osv, hoppas att någon kan hjälpa mig för det gör inte webbsidan direkt snygg kan jag hålla med om.

Mvh,
Viper
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017