FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har fått in en hel del nya uppdrag och söker nu därför bra domännamn, sajter samt även mindre bra domäner som har bra trafik.
1. Amerikanskt pokerföretag: Passande domännamn för den svenska marknaden. 2. Svenskt media företag: Upparbetade annonsmarknader med besökare. 3. Svenskt webbhotell: Sajter med verktyg för webmasters samt mindre webbhotell. 4. Svenskt tidningsföretag: Sajter nischade mot reseområdet. Stor budet finns, så skicka ett PM med kort beskrivning, önskat pris samt kontaktinformation. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kansk du kan precisera punkt 2 och 3.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tack till alla er som svarat. Jag har nu tömt min inbox på PM, så ifall någon försökt skickat då det varit fullt, tveka inte att prova igen alt. maila till info @ missdomain.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Har du något intresse av y5.net? Vill bara veta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Intresserad av www.tellistan.com ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Eftersom det inte är några sajter så förmodar jag att ni syftar på att pokerföretaget skulle vara intresserade av y5.net och tellistan.com, eller? I så fall kan jag nog direkt säga att dom har fel fokus.
Ni får dock gärna lista dem på www.missdomain.com om ni letar köpare till dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sista chansen inna förslagen skickas ivätg. Måste ha domännamnet samt ett prisförslag senast imorgoneftermiddag.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|