FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej,
Har precis startat en ny site, www.resekataloger.se, och söker privata affiliates. Finns det ngt bra forum för att hitta detta för Sverige? Jag är främst intresserad av att ligga ute på reserelaterade siter och siter med resesektioner. Eller är det bara att köra Tradedoubler, Adsense, Double o.d. ? Fungerar dessa bra? Jag är ny på det här, någon som har några andra tips? Vad är vettigt att betala t.ex.? Tack! Med vänlig hälsning, Ola |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej Ola. Välkommen.
Förslagsvis kan du använda sökfunktionen här på WN. Det finns en hel del skrivet redan om de etablerade affiliatenätverken. Det finns plus och minus med allt, men visst fungerar de som du nämner. Med AdWords (AdSense) kan du ju styra till reserelaterade sajter genom sökord, på dom andra väljer du vilka av oss affiliates du vill godkänna och kan då underkänna alla som inte är reserelaterade om du vill. /Bengt
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Välkommen!
Tänkte göra precis samma sak själv och frågade efter privata affiliates här, men det tilläts inte. Så ett annat forum där man fick fråga efter affiliates hade varit kanon! Har dock inte lyckats själv utan tänkt ge upp och välja double istället. MVH; Lars. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur tjänar du pengar på resekataloger.se genom att sända hem gratis resekataloger?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|