FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur har det gått för er dom senaste dagarna ?
Tycker min försäljning idag igår och i fredes inte var något vidare. Har ni märkt någon skillnad ? mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hela Februari och någon vecka in i Mars är kostant sämre än övriga månader hos oss.
Vad det beror på kan man bara spekulera i men jag tror att det hänger ihop med December/Julklappar. Hämta igen sig vid lön i Januari och inga pengar kvar i Februari. Men jag jobbar som så att om jag vet att det skall bli dåligt så gasar jag på extra för att ta tillvara på dom få kunder som trots allt vill handla, att dom skall göra det hos mig. Har jobbat med nyheter 3-4 ggr i veckan och skickat nyhetsbrev varje söndag i 4 veckor nu, det ger ett klart förättrat resultat. Jag tror inte att det är bra att luta sig tillbaka och konstatera att det är dåligt och inte göra nåt åt det. Full fart med inköpen m.a.o. Har lagt en order på 2800 DVD från USA som kommer på onsdag så det blir nyhetsbrev för femte veckan i rad nästa söndag också ![]() Det som är skönt att man vet att det lossnar nu en bit in på Mars. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Februari var samma som julförsäljningen hos mig men jag kan tro oxå att det är som du säger att det handlar om uppdateringar.
Jag har uppdaterat de senaste tre veckorna och skickat nyhetsbrev och då har det funkat mycket bra dock gjorde jag inte det förra veckan så det är säkert därför det är lite sämmre nu dessa dagarna. Jaja hoppas att det är som du säger att det släpper i mitten av mars ![]() Fortsätter det uppåt så blir det skoj ![]() mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Denna veckan har varit bra, iaf ons-tors-fre men nu lördag och söndag har det varit bedrövligt!!
-Jonas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det har varit bra innan i veckan men fredag lördag och halva söndagen var dålig. Nu ikväll så har det faktiskt kommit lite så det är väll det fina vädret vi har nu och alla ska ut och åka i snön ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tyckte vecka 8 var riktigt botten. Halva trafiken mot en normal vecka. Vecka 9 har varit genomsnittlig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
v8> Södra götaland (Småland, Delar av Halland, Blekinge, Skåne) v9> Sthlm's trakten v10> Norrland Det är iaf dom jag känner till grovt. Dock kan "områdena" vara fel. Så det är rätt förklarligt varför det går dåligt dessa fyra veckorna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sportlov vad är det?
Bästa veckorna nånsin för mig det här, och nej jag säljer inte skidor eller pulkor ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|