FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
5Gb utrymme 80Gb trafik i månaden Asp, PHP, CGI osv. För 200kr i månaden är det en bra deal för köparen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Ta det.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Den står i en "ordentlig" server hall i södra sverige med en lina som går inprincip rätt ut på det svenska backbonet tydligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte, låter för bra nästan, vad är haken? 80GB trafik låter orimligt högt för det priset för att vara i Sverige....inte ens webbkossorna är väl så givmilda, som annars är kända för den biten...
/Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag trodde inte att någon köpte webhotelltjänster med begränsad trafikmängd längre...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Rådande uppfattning här på WN verkar vara att fri trafik bara erbjuds av skojare. Vilket webbhotell är det som har poppat upp den här gången?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Själv trodde jag knappt någon köpte webbhotelltjänster UTAN begränsad trafikmängd längre... Det där är iofs kanske lite konstigt skrivet av mig eftersom att vi har det så... men då har vi stöd och spons av företaget vår server står hos, så det är därför. Men i övrigt, erbjuds det obegränsad trafik så är det i princip alltid något skumt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Räknade lite och priset är ju fullt rimligt, även om det nog inte blir många kronor över - kostar en del om man ska backupa konton på 5 GB och har några kunder.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||