FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej!!
Nu vill jag sälja en av mina domäner : http://www.tumbacom.se... Pris : Bud Webbhotell : Loopia (runt 11 månader kvar) E-mail : [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det bara domännamnet? eller ingår hela hemsidan med kod och allt (med tanke på att webbhotellet ingick)? Vilka besökarantal har den isåfall?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
En länk till statistik sidan : http://www.onestat.com/aspx/login.aspx?sid=215999 Koden får du på köpet om du är intresserad av att få den! Men jag skulle inte rekommendera att ni ska ta den då det finns ganska många buggar och detta är en av sakerna som gjorde att jag vill sälja! (Access databas) Du får endast 50MB webbutrymme hos Loopia (köpte den för ett tag sen) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hade jag kunnat asp och haft tid att vidareutveckla hade jag köpt det med kod o allt, det där är en riktigt bra sida som på bara några månader mångdubblat besökarantalet. Har själv varit medlem där länge.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har tyvär skrivit fel om Loopia!!
Webbhotellet tar slut den 25:e November 2005... dvs om 9 månader! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det alltså hela webbplatsen som är tillsalu? Besöksstatistiken verkar ju vara lite skum, fick upp att den bara får besök på lördagar
![]() Ingår alla rättigheter till namnet och så vidare? Varför är domännamnet tumbacom.se när spelet heter "narutofigheters"?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan svara, då jag ofta pratar me ziadi. Han säljer hela webbplatsen komplett me rättigheter, koder och den där domänen. Domänen har egentligen inget o göra me spelet utan är en domän han haft sedan länge, och bara använt till detta projektet. Förslagsvis registrerar man en ny mer passande. O besökarna kommer varje dag. logga in o se hur aktivt allt används.
Sajten har runt 200 besökare online i genomsnitt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Du får domänen med webhotellet vid köp! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hur tolkar man dessa siffror: (för januari) Monthly Unique Visitors: 5 366 Daily Unique Visitors: 7 712 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|