FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Min mor är aktiv i kvinnliga segelsällskapet. De har en hemsida www.qss.nu Nu så kan den inte ligga längre där den ligger. Undrar om någon här har förslag på billigare/gratis lösning. Alla billiga varnar folk här för ju ![]() Nån med tips var de kan lägga sidan Hör av er! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
billigt utan krav på alltför snabba svarstider - usa...?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kollade lite mer vad de vill ha.
Pris runt 30-50/månad.... Utrymme 50 Mb 5 email adresser Då de vill kunna uppdatera sidorna själva (INGA HTML) kunskaper vore fördel med nått färdigbyggt system eller att man kan stoppa in nåt PHP/ASP system. Tack på förhand /T |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
manufrog.com skulle kanske vara lösningen för dem?
Det kostar 100 svenska kronor per år, och har mycket bra uppetid. Använder det till vårt dagis hemsida, en privat hemsida och en bi-sida till vårt företag. Har mycket goda erfarenheter av dem, och kan rekommendera dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
www.enhancedhost.com använder jag till en del saker. Snabb support och bra upptid under min tid här.
www.wopsa.se har US server men svenskt företag. Inte provat men diskuterats i forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack Hedberg och N!cklas
Tittar på dem.. Letar fortfarande efter nån hostare som har medföljande wysiwyg som tillägg eller medföljer.. Typ att Zend Studio medföljer.. /Tackar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Manufrog har en kontrollpanel där det finns diverse olika program man kan installera, php-program och sånt.. Kanske nåt av dem kan fungera, har ingen direkt aning...
Men maila till dem och fråga om de har något sånt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Frontpage är ju också en variant om de vill använda sig av det.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
www.surftown.se kan kanske vara något
|
||