Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Programmerare till Locomotiv

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-02-01, 19:04 #1
erikjohansson erikjohansson är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2005
erikjohansson erikjohansson är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2005
På Locomotiv har vi mängder av webbuppdrag som företagssajter, kampanjsajter, bannerannonser, film på nätet, spel och andra roligheter.

Nu söker vi en programmerare med några års erfarenhet. Du bör ha en bred kompetens och vara nyfiken på nya tekniska möjligheter och lösningar. I arbetsuppgifterna ingår även en del bildhantering, filmkonvertering och flashanimering. Tjänsten är ett vikariat på ett år med goda möjligheter till förlängning.

Du bör kunna följande:
- Webbstandarder. Vi siktar på att bygga alla nya sidor enligt standarderna så långt som möjligt med semantisk, strukturell och tillgänglig (x)html.
- ASP och MS SQL Server.
- PHP och MySQL. PHP förekommer inte ofta men det är ett plus om du behärskar det.
- Actionscript. Allt från spel till xml-/databashämtningar i flash.

På Locomotiv jobbar vi bland annat med Scan, Sony Ericsson, Cerealia, Frödinge, Snickers Workwear och Hemglass. Idag är vi 30 medarbetare som sitter på Kungsgatan 9 i centrala Stockholm. Vi jobbar med såväl traditionella media som butiksaktiviteter, events och Internet. Webbavdelningen består idag av fyra personer.

Maila din ansökan till sofia . weman (at) locomotiv . se – ange tjänsten i ämnesraden.
erikjohansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017