FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej vill nu sälja mitt domännamn Vitsar.com
Hade tänkt starta en sida med vitsar roliga bilder osv men hade inte tid med det. Det är en ganska bra domän för någon som vill starta en sådan sida. Intresserad? Skicka mig ett PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jar är intresserad men säg till typ 1h innan tiden går ur så att jag slipper tugga fraggda när du trissar upp priset hela tiden ;-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
*BUMP* Inga bud?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Budet ligger på 100 kr. Nästa 200 kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Har fått bud på 200 kr men jag kommer inte låta domänen gå för under 1000 kr bara så att ni vet. Ni som är intresserade kom med bud över 1000 kr, Tack.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
är domänen ny registrerad? eller har det funnits något på den?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om du har ett reservationspris på 1000 Kr. så borde du ha informerat om det från början. Verkar lite knepigt att be om ett bud på 200 Kr. och sedan tala om i nästa inlägg att du inte säljer för under 1000 Kr. Men, det kanske bara är jag som tycker att det är en konstig och lite sniken metod som inte riktigt hör hemma här... Lycka till med försäljningen, i alla fall. Mvh /Stefan edit:grammatik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Fan Crisse, du verkar inte kunna lägga ut ett enda domännamn utan att folk börjar tvivla på dig. Behöver nog inte länka till det förra. Skärp dig nu och skriv ditt reservationspris i FÖRSTA POSTEN. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|