FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag råkar allt som oftast ut för att annonsen uppe i högra hörnet på WN misslyckas med att ansluta till redirect.advertising.se vilket inte bara resulterar i att annonsen inte syns utan att ett mkt irriterande felmeddelande kommer upp i webbläsaren. Nu är väl det första lite mer akut än det sistnämnda, men det kändes ändå som ett problem värt att ta upp.
//Martin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag klickar på annonserna här under istället. Jag förstår inte problemet.
Om du vill klicka på ännu mera annonser så kan du prova urlen i min sig ![]() Mats får säkert pengar när man klickar på "ok" i popuppen, det står juh saker om advertising.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Jopp vi har lite driftproblem med annonserna på advertising.se servern. Inte bra :/
Har hyrt en server med mer prestanda nu så nu tror jag det skall funka bättre. Thomas
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det verkar fungera prickfritt nu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kom på mig när det inte fungerade för mig. Jag hade råkat klicka för Nortons "blockera oönkad reklam" som gjorde att jag bara fick upp en tom sida närjag klickade på den reklam jag verkligen ville ta del av.
/Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|