FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Upptäckte just att teknisk kontakt och alla andra uppgifter för en av mina .nu domäner ändrats till registry@xlate_se. Jag kan inte logga in och göra ändringar på domänen själv, då jag inte har hanteringsrätten för domänen i fråga... Dock pekar fortfarande DNS rätt, så sajten funkar som vanligt (ännu i alla fall...) Jag har mailat till nunames och xlate om det hela och väntar nu på svar.
Hur kan denna ändring ske utan att jag får minsta information om detta? Någon som råkat ut för liknande? Tips på hur gå vidare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Xlate Systems AB är ombud för Nic-se AB (.se-domännamn), Nu-names (.nu-domännamn) och EIS AG (.com, .net, .org, .biz, .info). Detta gör att vi kan registrera alla svenska och utländska domännamn mot konkurrenskraftiga priser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har fått svar från Nunames: Citat:
Fattar fortfarande inte varför jag inte fått något om det hela, men det kanske är så det går till... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tolkar ditt initial inlägg som att Xlate uppdaterat informationen för teknisk kontakt som redan tidigare var Xlate.
Eller är det så att du själv var teknisk kontakt tidigare och inte heller använder dig av Xlate som webbhotell?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag ändrade inställningarna så att allt skule gå genom mig. Nu har Xlate ändrat så allt går genom dem - igen måste tilläggas efter att ha fått följande mail från nunames:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat: