FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Jag har precis bytt bostad så då skulle jag ändra bredbandet oxå men så får jag reda på att det tar 20 arbetsdagar att ändra detta. Vad är det som tar tid igentligen ? Jag glömde bort detta när jag höll på att renovera och greja med den nya lägenheten så allt är kaos just nu och jag sitter med ett kasst modem så det är jobbigt de kan jag lova. Är det någon som vet hur jag kan få detta snabbare ? Snälla hjälp mig ![]() mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du får nog allt vänta....
Vet många andra som haft/fått samma problem när de har flyttat. Men, det skulle vara intressant att få veta orsaken faktiskt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja det är jobbigt som fan att sitta på ett sunket modem.
men jag ska vara glad att jag kommer ut på nätet för annars hade detta varit döden för mina sajter. mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi bytte hyresvärd vår årsskiftet och det innebar också att vårt gratis internet som hyresvärden står för upphörde. Vi tecknade därför nytt avtal i god tid och igår fick vi det inkopplat. Stadsnätsfiber in i huset, all utrustning på plats så det var bara för Öresundskraft att trycka lite på sin dator.
Samma dag vid lunchtid ringer en av husets andra hyresgäster och frågar om jag vet varför deras internet inte fungerar. De hade glömt bort att teckna nytt avtal, fast vi pratat om det tidigare. Haha. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|